B 2016

Teorie a praxe projektové výuky

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Teorie a praxe projektové výuky

Název anglicky

The Theory and Practise of Project Teaching

Vydání

2. vyd. Brno, 160 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-8163-5

Klíčová slova česky

projekt, projektová metoda, projektová výuka, učitelovo pojetí projektové výuky, zkušenosti studentů s projektovou výukou, profesní příprava na projektovou výuku

Klíčová slova anglicky

project, project method, project teaching, teacher's concepts of project-based teaching, experiences with the project based teaching

Štítky

Změněno: 21. 7. 2016 15:24, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Publikace Teorie a praxe projektové výuky shrnuje teoretická východiska projektové výuky. Zvláštní pozornost je věnována projektové výuce v kontextu obsahu profesní přípravy studentů učitelství 1. stupně ZŠ. Její součástí jsou příklady projektů realizovaných studenty PdF MU Brno. Poslední kapitoly přináší výsledky výzkumu zaměřeného na mapování učitelova pojetí projektové výuky a zkušenosti studentů s projektovou výukou.

Anglicky

The book Theory and practise project teachingsummarizes theoretically the resolutions on project work. A particular attention is paid to project work being included in the syllabus of the Faculty of Educational Studies. It contens the examples of student's projects of the Faculty of Educational Studies in Brno. The last chapters brings in the results of research focused on mapping out teacher's notions of project-based teaching and student's experiences with the project based teaching.