2016
Teorie a praxe projektové výuky
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Teorie a praxe projektové výuky
Název anglicky
The Theory and Practise of Project Teaching
Autoři
Vydání
2. vyd. Brno, 160 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-8163-5
Klíčová slova česky
projekt, projektová metoda, projektová výuka, učitelovo pojetí projektové výuky, zkušenosti studentů s projektovou výukou, profesní příprava na projektovou výuku
Klíčová slova anglicky
project, project method, project teaching, teacher's concepts of project-based teaching, experiences with the project based teaching
Štítky
Změněno: 21. 7. 2016 15:24, Mgr. Radka Vyskočilová
V originále
Publikace Teorie a praxe projektové výuky shrnuje teoretická východiska projektové výuky. Zvláštní pozornost je věnována projektové výuce v kontextu obsahu profesní přípravy studentů učitelství 1. stupně ZŠ. Její součástí jsou příklady projektů realizovaných studenty PdF MU Brno. Poslední kapitoly přináší výsledky výzkumu zaměřeného na mapování učitelova pojetí projektové výuky a zkušenosti studentů s projektovou výukou.
Anglicky
The book Theory and practise project teachingsummarizes theoretically the resolutions on project work. A particular attention is paid to project work being included in the syllabus of the Faculty of Educational Studies. It contens the examples of student's projects of the Faculty of Educational Studies in Brno. The last chapters brings in the results of research focused on mapping out teacher's notions of project-based teaching and student's experiences with the project based teaching.