PAPOUŠEK, Jan, Vít STANISLAV a Radek PELÁNEK. Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning. Online. In Alessandro Micarelli, John Stamper, Kitty Panourgia. Intelligent Tutoring Systems: 13th International Conference. Zagreb, Croatia: Springer International Publishing, 2016, s. 267-272. ISBN 978-3-319-39582-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8_28.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning
Autoři PAPOUŠEK, Jan (203 Česká republika, domácí), Vít STANISLAV (203 Česká republika, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Zagreb, Croatia, Intelligent Tutoring Systems: 13th International Conference, od s. 267-272, 6 s. 2016.
Nakladatel Springer International Publishing
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/16:00090426
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-319-39582-1
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8_28
UT WoS 000389805000028
Klíčová slova anglicky evaluation; engagement; learning curves; optimal difficulty
Štítky core_A, firank_A
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 14. 5. 2020 15:27.
Anotace
We study the impact of question difficulty on learners’ engagement and learning using an experiment with an open online educational system for adaptive practice of geography. The experiment shows that easy questions are better for short term engagement, whereas difficult questions are better for long term engagement and learning. These results stress the necessity of careful formalization of goals and optimization criteria of open online education systems. We also present disaggregation of overall results into specific contexts of practice.
Návaznosti
MUNI/A/0935/2015, interní kód MUNázev: Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity (Akronym: SKOMU)
Investor: Masarykova univerzita, Zapojení studentů Fakulty informatiky do mezinárodní vědecké komunity, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
MUNI/A/0945/2015, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace V.
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace V., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:53