2016
Attitudes of Social Workers to Complementary and Alternative Methods of Interventions for Children with Autism in Kerala, India
ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava a Tomáš HUDECZákladní údaje
Originální název
Attitudes of Social Workers to Complementary and Alternative Methods of Interventions for Children with Autism in Kerala, India
Název česky
Postoje sociálních pracovníků ke komplementárním a alternativním metodám intervence dětí s autismem v Kerale, Indie
Autoři
ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš HUDEC (203 Česká republika)
Vydání
E-pedagogium, Olomouc, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2016, 1213-7499
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/16:00090582
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky
Postoj ;Autismus; Komplementární metody; Alternativní metody; Sociální práce
Klíčová slova anglicky
Attitude; Autism; Complementary methods; Alternative methods ; Social Work
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 4. 2017 18:58, Dipl.-Theol. Univ. Stanislava Ševčíková, MBA, Ph.D.
V originále
The authors present the topic of professional social workers’ attitudes and practice towards complementary (healthcare, psychotherapy, special education) and alternative (ayurveda, homeopathy, music therapy, yoga, meditation) medicine for children with autism spectrum disorders in Indian Kerala. Field research was conducted directly in the Indian state of Kerala with professional social workers using a qualitative research strategy in the form of semi-structured interviews. The aim of the study was a gaining a better understanding of the cultural context and specific features of psychiatric social work in India.
Česky
Autoři prezentují problematiku postojů a praxe profesionálních sociálních pracovníků ke komplementární (psychoterapie, speciální pedagogika) a alternativní medicíně (ajurvéda, homeopatie, terapie hudbou, jóga, meditace) s dětmi s autismem v indické Kerale. Výzkum byl realizován přímo v indické Kerale s profesionálními sociálními pracovníky kvalitativní výzkumnou strategií formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem studie je získat lepší porozumění kulturního kontextu a specifických rysů psychiatrické sociální práce v Indii.