J 2016

Attitudes of Social Workers to Complementary and Alternative Methods of Interventions for Children with Autism in Kerala, India

ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava a Tomáš HUDEC

Základní údaje

Originální název

Attitudes of Social Workers to Complementary and Alternative Methods of Interventions for Children with Autism in Kerala, India

Název česky

Postoje sociálních pracovníků ke komplementárním a alternativním metodám intervence dětí s autismem v Kerale, Indie

Autoři

ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš HUDEC (203 Česká republika)

Vydání

E-pedagogium, Olomouc, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2016, 1213-7499

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/16:00090582

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova česky

Postoj ;Autismus; Komplementární metody; Alternativní metody; Sociální práce

Klíčová slova anglicky

Attitude; Autism; Complementary methods; Alternative methods ; Social Work

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Anotace

V originále

The authors present the topic of professional social workers’ attitudes and practice towards complementary (healthcare, psychotherapy, special education) and alternative (ayurveda, homeopathy, music therapy, yoga, meditation) medicine for children with autism spectrum disorders in Indian Kerala. Field research was conducted directly in the Indian state of Kerala with professional social workers using a qualitative research strategy in the form of semi-structured interviews. The aim of the study was a gaining a better understanding of the cultural context and specific features of psychiatric social work in India.

Česky

Autoři prezentují problematiku postojů a praxe profesionálních sociálních pracovníků ke komplementární (psychoterapie, speciální pedagogika) a alternativní medicíně (ajurvéda, homeopatie, terapie hudbou, jóga, meditace) s dětmi s autismem v indické Kerale. Výzkum byl realizován přímo v indické Kerale s profesionálními sociálními pracovníky kvalitativní výzkumnou strategií formou polostrukturovaných rozhovorů. Cílem studie je získat lepší porozumění kulturního kontextu a specifických rysů psychiatrické sociální práce v Indii.