SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ a Arnošt DUBOVÝ. Možnosti využití QR kódu ve výuce. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2016, ročník 141, číslo 01, s. 39-43. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti využití QR kódu ve výuce
Autoři SVOBODOVÁ, Hana, Radek DURNA, Ivona KEJÍKOVÁ a Arnošt DUBOVÝ.
Vydání Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2016, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky QR kód; výuka, Brno
Změnil Změnila: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D., učo 67632. Změněno: 19. 9. 2016 08:29.
Anotace
Do výuky na všech stupních škol neustále pronikají nové technologie, které je nezbytné využívat, aby výuka neztrácela kontakt s žáky, kteří tyto technologie používají v běžném životě. To klade vysoké nároky nejen na techniku, ale také na znalosti a dovednosti učitele tyto technologie využívat. Jak ukazují některé studie, je chytrý mobilní telefon nebo tablet s vhodně využitými aplikacemi velmi silným výukovým nástrojem a měl by být zahrnut do výuky na všech stupních škol. Jednou z technologií, jež je velice snadná na použití a skrývá v sobě velký výukový potenciál, je QR kód. QR kód je směsicí černobílých čtverečků různé velikosti připomínající nevzhledně rozsypaný čaj, avšak s ohromujícím využitím. Zkratka „QR“ pochází z anglického „quick response“, což v doslovném překladu znamená „rychlá odpověď“ a ve skutečnosti tomu tak opravdu je.
Návaznosti
MUNI/FR/1191/2014, interní kód MUNázev: GeOgraphic Outdoor Learning (Akronym: GOOL)
Investor: Masarykova univerzita, GeOgraphic Outdoor Learning
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 23:13