Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1354696, author = {Sklenaříková, Jana and Skotáková, Alena and Bartoňová, Radka and Brázdová, Lýdie}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {integration; inclusion; physical education; disability; pedagogical use of time; scale of CIT}, language = {cze}, issn = {1802-7679}, journal = {Studia Sportiva}, title = {Hodnocení inkluzivních jednotek žáků se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy}, url = {http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf}, volume = {10}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1354696 AU - Sklenaříková, Jana - Skotáková, Alena - Bartoňová, Radka - Brázdová, Lýdie PY - 2016 TI - Hodnocení inkluzivních jednotek žáků se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy JF - Studia Sportiva VL - 10 IS - 1 SP - 33-41 EP - 33-41 PB - Masarykova univezita SN - 18027679 KW - integration KW - inclusion KW - physical education KW - disability KW - pedagogical use of time KW - scale of CIT UR - http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf L2 - http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/Studia-sportiva-2016-10-1-pdf.pdf N2 - Inkluzi popisujeme jako vyvrcholení integračního procesu, kdy jsou vytvořeny podmínky tak, aby bylo možné začleněnit jedince se speciálními vzdělávacími potřebami do intaktní populace. Cílem výzkumu bylo specifikovat fungování inkluze u dětí se zdravotním postižením do hodin tělesné výchovy v České republice na vybraných základních školách. Na základě škály DIC-CIT (Válková, Bartoňová & Ahmetašević, 2012) byl proveden výzkum, který nastínil činnosti žáků se zdravotním postižením v inkluzivní vyučovací jednotce. Výsledky škálování pomocí DIC-CIT odhalily časové charakteristiky skutečného začlenění žáků do hodin tělesné výchovy, do činností pedagogů a asistentů pedagoga. Z výsledků je zřejmé, že na vybraných základních školách se inkluze v tělesné výchově dostává na vysokou úroveň. ER -
SKLENAŘÍKOVÁ, Jana, Alena SKOTÁKOVÁ, Radka BARTOŇOVÁ a Lýdie BRÁZDOVÁ. Hodnocení inkluzivních jednotek žáků se specifickými vzdělávacími potřebami do hodin běžné tělesné výchovy. \textit{Studia Sportiva}. Brno: Masarykova univezita, 2016, roč.~10, č.~1, s.~33-41. ISSN~1802-7679.
|