TICOVÁ, Adéla a Karel ČERVENKA. Podpora rozvoje kognitivních, emocionálních a sociálních kompetencí jako prevence problémů v chování. In Karel Červenka, Věra Vojtová, Petr Kachlík. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních stratergií v etopedii. Brno: MuniPress, 2015, s. 11-26. ISBN 978-80-210-8131-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora rozvoje kognitivních, emocionálních a sociálních kompetencí jako prevence problémů v chování.
Název česky Podpora rozvoje kognitivních, emocionálních a sociálních kompetencí jako prevence problémů v chování.
Název anglicky Promoting the Development of Cognitive, Emotional and Social Competences to Prevent Behavioural Difficulties
Autoři TICOVÁ, Adéla a Karel ČERVENKA.
Vydání Brno, Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních stratergií v etopedii, od s. 11-26, 16 s. 2015.
Nakladatel MuniPress
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-8131-4
Klíčová slova česky prevence; problémy v chování; kognitivní-emocionální-sociální kompetence; všímavost; sociálně-kognitivní teorie; edukační potřeby; inkluze;
Klíčová slova anglicky prevention; behavioural difficulties; cognitive-emotioan-social competences; mindfulness; educationa needs; inclusion;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D., učo 8596. Změněno: 22. 9. 2016 11:27.
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 00:54