ČEŠKOVÁ, Tereza. An interaction between teacher and pupils during the analysis of a problem-oriented task. In ECER 2016 Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název An interaction between teacher and pupils during the analysis of a problem-oriented task
Název česky Interakce mezi učitelem a žáky během analýzy problémově orientovaných úloh
Autoři ČEŠKOVÁ, Tereza.
Vydání ECER 2016 Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky problémově orientovaná úloha, výuková situace, řešení problémů, konverzační analýza
Klíčová slova anglicky problem-oriented task, learning situation, problem-solving, conversational analysis
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 19. 1. 2017 16:20.
VytisknoutZobrazeno: 23. 8. 2024 00:20