LACINA, Aleš a Jana MUSILOVÁ. Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům. In Miroslav Randa. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7. Plzeň, ČR: Západočeská univerzita v Plzni, 2016, s. 118-125. ISBN 978-80-261-0531-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
Název česky Studium učitelství fyziky versus fyzika, aneb zpět ke kořenům
Název anglicky Physics Teachers Training versus Physics
Autoři LACINA, Aleš (203 Česká republika, domácí) a Jana MUSILOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Plzeň, ČR, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 7, od s. 118-125, 8 s. 2016.
Nakladatel Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14310/16:00091267
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-80-261-0531-2
Klíčová slova česky fyzikální vzdělávání
Klíčová slova anglicky physics education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. RNDr. Jana Musilová, CSc., učo 851. Změněno: 19. 10. 2016 10:36.
Anotace
Příspěvek shrnuje někdejší i současné zkušenosti s výukou fyziky a podpůrných matematických předmětů ve studijních plánech učitelství fyziky na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Krátce se zamýšlí nad příčinami varovného poklesu úrovně fyzikálního myšlení, znalostí a dovedností adeptů učitelství fyziky.
Anotace anglicky
The paper summarizes experience with physics education and education in supporting mathematical disciplines in plans of physics teaching studies on the Faculty of Science, Masaryk University. It briefly refers to causes of warning downward of physical thinking, knowledge and skills of future graduates in teaching physics.
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2024 04:14