2016
Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole
HOFMANN, Eduard, Iva FRÝZOVÁ, Hana SVOBODOVÁ a Radek DURNAZákladní údaje
Originální název
Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole
Název anglicky
Fieldwork as a specific form of learning in teaching at primary school
Autoři
HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, domácí), Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radek DURNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Bratislava, Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní, od s. 61-67, 7 s. 2016
Nakladatel
Univerzita Komenského v Bratislave, Prirodovedecká fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00091326
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-223-4175-2
Klíčová slova česky
terénní výuka; základní škola; biologie; geografie
Klíčová slova anglicky
field work; elementary school; biology; geography
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2017 08:59, Mgr. Iva Frýzová, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje výchozí bod pro výzkum specifických forem vzdělávání - výuky v terénu, která je v současné době vyučována na PdF MU. Příspěvek prezentuje různé oblasti výzkumu, metodik a hypotéz, na které se snažíme v souvislosti s realizovaným výzkumem terénní výuky jako silné výukové strategie, odpovědět.
Anglicky
A contribution represents a starting point for research into specific educational forms - fieldwork that is currently taking place the Faculty of Education of Masaryk University in Brno. The paper presents various areas of research, methodology and hypotheses, which we try to answer the questions raised by the research.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2015, interní kód MU |
|