D 2016

Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole

HOFMANN, Eduard, Iva FRÝZOVÁ, Hana SVOBODOVÁ a Radek DURNA

Základní údaje

Originální název

Terénní výuka jako specifická výuková forma ve výuce na základní škole

Název anglicky

Fieldwork as a specific form of learning in teaching at primary school

Autoři

HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, domácí), Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radek DURNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Bratislava, Inovácie a trendy v prírodovednom vzdelávaní, od s. 61-67, 7 s. 2016

Nakladatel

Univerzita Komenského v Bratislave, Prirodovedecká fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00091326

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-223-4175-2

Klíčová slova česky

terénní výuka; základní škola; biologie; geografie

Klíčová slova anglicky

field work; elementary school; biology; geography

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2017 08:59, Mgr. Iva Frýzová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje výchozí bod pro výzkum specifických forem vzdělávání - výuky v terénu, která je v současné době vyučována na PdF MU. Příspěvek prezentuje různé oblasti výzkumu, metodik a hypotéz, na které se snažíme v souvislosti s realizovaným výzkumem terénní výuky jako silné výukové strategie, odpovědět.

Anglicky

A contribution represents a starting point for research into specific educational forms - fieldwork that is currently taking place the Faculty of Education of Masaryk University in Brno. The paper presents various areas of research, methodology and hypotheses, which we try to answer the questions raised by the research.

Návaznosti

MUNI/A/0946/2015, interní kód MU
Název: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty