STAUDKOVÁ, Hana. Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, roč. 26, č. 3, s. 442-456. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání
Název anglicky Using phenomenographic approach : An example of research on digital technologies in education
Autoři STAUDKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, 2016, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00091338
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442
Klíčová slova anglicky phenomenography; higher education research; digital technology in education
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 19. 4. 2017 15:04.
Anotace
Příspěvek se věnuje možnostem využití fenomenografie v pedagogickém výzkumu na příkladu výzkumu digitálních technologií ve vzdělávání. Tato výzkumná orientace je v českém prostředí téměř neznámá a hlavním cílem příspěvku je otevřít diskusi o možnostech jejího využití.
Anotace anglicky
This paper discusses the potentialities of employing phenomenography in educational research using an example of researching digital technologies in education. This research approach is rather unknown and underused in the Czech research environment; accordingly, the main goal of the paper is to open a discussion about applying phenomenography in Czech educational research.
Návaznosti
MUNI/A/1147/2015, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:30