GAGOVÁ, Michaela a Petr VESELÝ. Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta. In VII. celostátní studentská konference optometrie a ortoptiky s mezinárodní účastí. 2016. ISBN 978-80-7013-583-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Název anglicky Internet sales and self-service - a new phenomenon in the field of optics and optometry, benefits and risks for the client
Autoři GAGOVÁ, Michaela a Petr VESELÝ.
Vydání VII. celostátní studentská konference optometrie a ortoptiky s mezinárodní účastí, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 30200 3.2 Clinical medicine
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-7013-583-9
Klíčová slova česky internetový nákup; oční optika; rizika; výhody a nevýhody
Klíčová slova anglicky internet shopping; optician´s; advantages and disadvantages; risks
Změnil Změnila: Mgr. Michaela Gagová, učo 394661. Změněno: 1. 11. 2016 16:40.
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá výhodami a nevýhodami, se kterými se může klient setkat při nákupu optických pomůcek přes internet. Její první část je věnována všeobecné charakteristice internetového a kamenného obchodu. Dále jsou v ní zmíněny i hlavní výhody a nevýhody těchto dvou typů obchodů. Další část se již týká obchodů, které se věnují prodeji optických pomůcek. Jsou v ní popsány postupy korekce brýlemi a kontaktními čočkami jak v kamenné oční optice, tak v internetovém obchodu. Na konci každé části jsou shrnuty rizika, na které si klient musí dát při nákupu přes internet pozor. V závěrečné části práce jsou popsána pravidla reklamace a základní legislativní předpisy týkající se provozu.
Anotace anglicky
This thesis deals with the advantages and disadvantages with which the client may encounter when buying optical devices over the internet. The first part is devoted to general characteristics of the Internet and stone shop. Furthermore, it also mentions the main advantages and disadvantages of these two types of stores. The second part is concerned with shops dedicated to selling optical aids. It describes procedures of correction with glasses and contact lenses at optician´s and in the Internet shop. Risks for which the client must watch out while buying over the Internet are summerized at the end of each section. The final part is describing the basic rules of the complaint and legislative provisions relating to the operation.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 02:52