LAZAROVÁ, Bohumíra, Dan Roger STRÄNG, Roald JENSEN a Dag SØRMO. Podpora učení ve školách. Vydání první. Brno: Masarykova univerzita. 147 s. ISBN 978-80-210-8310-3. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-8310-2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora učení ve školách
Název anglicky Support for learning in schools
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí), Dan Roger STRÄNG (752 Švédsko), Roald JENSEN (578 Norsko) a Dag SØRMO (578 Norsko).
Vydání Vydání první. Brno, 147 s. 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00091462
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-8310-3
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8310-2016
Klíčová slova česky podpora učení; učitelé; norské a české školy; kolegiální podpora učitelů
Klíčová slova anglicky support for learning; teachers; Norwegian and Czech schools; collegial support for teachers
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 15:21.
Anotace
Publikace je souborem analytických studií zaměřených na širokou škálu podob podpory procesů učení v norských i českých školách. Autoři nabízejí data z vybraných výzkumů zaměřených na dané téma, které realizovali v předchozích letech. Výsledky prezentovaných analýz inspirují ke komparaci českých a norských podmínek a podpůrných mechanismů zaměřených na rozvoj učení a kvality ve školách.
Anotace anglicky
The book is a collection of studies aimed at a wide scope of support for learning in Norwegian and Czech schools. The authors present data of selected surveys on this matter as carried out in recent years. The results are a synthesis of research knowledge as well as a resource for comparison of Czech and Norwegian conditions and support mechanisms for the development of learning and improvement of quality in schools.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 06:08