ŠVAŘÍČEK, Roman. Analýza videosekvencí a reflektivních rozhovorů jako nástroj ve výzkumu výchovně vzdělávacího procesu. In Faktory rozvoja prosociálneho správania v školskom prostredí. Vědecké kolokvium. 10. 11. 2016 Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických studií. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza videosekvencí a reflektivních rozhovorů jako nástroj ve výzkumu výchovně vzdělávacího procesu
Název anglicky Analysis of videos and reflective interviews as a tool in educational research
Autoři ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Faktory rozvoja prosociálneho správania v školskom prostredí. Vědecké kolokvium. 10. 11. 2016 Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických studií, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00088315
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky dialogic teaching; action research
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 10. 4. 2017 19:19.
Anotace
Zvaná přednáška na vědecké kolokvium v Trnavě. Příspěvek: Analýza videosekvencí a reflektivních rozhovorů jako nástroj ve výzkumu výchovně vzdělávacího procesu.
Anotace anglicky
Invited lecture at a scientific colloquium in Trnava. Title: Analysis of videos and reflective interviews as a tool in educational research.
Návaznosti
GA13-23578S, projekt VaVNázev: Učitel a žáci v dialogickém vyučování
Investor: Grantová agentura ČR, Učitel a žáci v dialogickém vyučování
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 18:01