HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ a Darina MÍSAŘOVÁ. Realizace terénní výuky očima učitelů. In 24. medzinárodná geografická konferencia Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru - nové výzvy pre rozvoj. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Realizace terénní výuky očima učitelů
Autoři HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ a Darina MÍSAŘOVÁ.
Vydání 24. medzinárodná geografická konferencia Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru - nové výzvy pre rozvoj, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky terénní výuka; školní vzdělávací program; rozhovor; základní škola
Klíčová slova anglicky fieldwork; school educational programme; interview; primary school
Změnil Změnila: RNDr. Hana Svobodová, Ph.D., učo 67632. Změněno: 20. 11. 2016 17:26.
Anotace
Cílem příspěvku je konfrontovat výsledky obsahové analýzy modelových ŠVP základních škol ve vztahu k terénní výuce a pohled učitelů na realizaci terénní výuky. Analyzovány byly různé formy terénní výuky z pohledu času, prostoru, vyučovaných předmětů a celková koncepce terénní výuky na vybraných školách.
Anotace anglicky
The aim of this paper is to confront the results of School educational programmes content analysis of model schools in relation to fieldwork and teachers´ views and approaches to implementing fieldwork. Anchoring of various forms of fieldwork in terms of time, space, subjects taught, forms and complex concept was analysed.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2015, interní kód MUNázev: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:52