VOJTOVÁ, Věra. Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice. In Seminář pro ředitele zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice
Název česky Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice
Název anglicky Challenging behavior and the special needs approach in inclusive framework
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání Seminář pro ředitele zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy, 2016.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky porucha chování; institucionální výchova; diagnostika; intervence; včasná intervence.
Klíčová slova anglicky challenging behavior; residetila care; assessment; intervention; early intervention.
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 1. 12. 2016 12:05.
Anotace
Inkluzivní trendy v pedagogice vedou pozornost praxe speciální pedagogiky k včasné intervenci. Výsledky výzkumů na poli poruch chování ukazují na potřebu zaměřit pozornost speciálních pedagogů do prostoru běžného sociálního prostředí dítěte - školy a rodiny.
Anotace česky
Inkluzivní trendy v pedagogice vedou pozornost praxe speciální pedagogiky k včasné intervenci. Výsledky výzkumů na poli poruch chování ukazují na potřebu zaměřit pozornost speciálních pedagogů do prostoru běžného sociálního prostředí dítěte - školy a rodiny.
Anotace anglicky
Inclusive devlopment in education attracts the focuse of exeprtes in special education practice to early intervention. The outcomes of the researches in the field of behavior disorders demonstrate the need for shiftting their attention into the natural social environment of the child - school and family.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 19:38