p 2016

Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice

Název česky

Porucha chování v kontextu inkluzivních trendů ve speciální pedagogice

Název anglicky

Challenging behavior and the special needs approach in inclusive framework

Autoři

Vydání

Seminář pro ředitele zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy, 2016

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

porucha chování; institucionální výchova; diagnostika; intervence; včasná intervence.

Klíčová slova anglicky

challenging behavior; residetila care; assessment; intervention; early intervention.
Změněno: 1. 12. 2016 12:05, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Inkluzivní trendy v pedagogice vedou pozornost praxe speciální pedagogiky k včasné intervenci. Výsledky výzkumů na poli poruch chování ukazují na potřebu zaměřit pozornost speciálních pedagogů do prostoru běžného sociálního prostředí dítěte - školy a rodiny.

Česky

Inkluzivní trendy v pedagogice vedou pozornost praxe speciální pedagogiky k včasné intervenci. Výsledky výzkumů na poli poruch chování ukazují na potřebu zaměřit pozornost speciálních pedagogů do prostoru běžného sociálního prostředí dítěte - školy a rodiny.