VOJTOVÁ, Věra. INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název INCLUSIVE EARLY CHILDHOOD EDUCATION
Název česky Inkluzivní předškolní vzdělávání
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00092088
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; předškolní vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; diagnostika; evaluace;
Klíčová slova anglicky inclusive education; early chidlhood education; special educational needs; assessment; evaluation.
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 1. 12. 2016 12:27.
Anotace
When attending inclusive early childhood education all children develop and learn provided they experience stimulating and challenging opportunities in the social and physical environment. The focus in the questionnaire is on participation, in the sense of attending activities and being actively engaged in activities and interaction.
Anotace česky
V předškolním vzdělávání se děti rozvíjí a učí ve stimulujícím sociálním a materiálním prostředí, pokud jim poskytuje odpovídající příležitosti. Evaluační nástroj je zaměřen na jejich vyhodnocení ve vztahu k aktivnímu zapojení dětí na činnostech a interakcích.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 12:22