Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1363988, author = {Moravec, Václav and Urbániková, Marína and Volek, Jaromír}, address = {Trnava}, booktitle = {Megatrendy & médiá 2016. Kritika v médiách, kritika médií II}, editor = {Dana Petranová, Juliána Mináriková, Dáša Mendelová}, keywords = {Credibility; Prestige of the Journalistic Profession; Political Orientation; Czech Journalists}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Trnava}, isbn = {978-80-8105-798-4}, pages = {82-122}, publisher = {Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave}, title = {Žurnalisté ve stínu nedůvěry: K některým příčinám klesající důvěryhodnosti českých novinářů}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1363988 AU - Moravec, Václav - Urbániková, Marína - Volek, Jaromír PY - 2016 TI - Žurnalisté ve stínu nedůvěry: K některým příčinám klesající důvěryhodnosti českých novinářů PB - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave CY - Trnava SN - 9788081057984 KW - Credibility KW - Prestige of the Journalistic Profession KW - Political Orientation KW - Czech Journalists N2 - Text se pokouší popsat prediktory stoupající nedůvěryhodnosti českých novinářů u majoritní populace a současně hledá vysvětlení tohoto propadu důvěry, který souvisí zvláště s: (a) s dlouhodobou hodnotovou asymetrií mezi politickými postoji voličů, kteří jsou nakloněni spíše levostředovým hodnotám, a žurnalistů, kteří jsou výrazně identifikováni se středopravicovými a liberálními hodnotami, (b) vnímáním žurnalistů pracujících v médiích hlavního proudu jako nástrojů moci, které nereprezentují v očích majoritní populace její zájmy a, (c) s neodpovědností, kterou připisují mediální konzumenti žurnalistům za jejich podíl na legitimizaci polistopadového transformačního procesu, respektive za sociální problémy, které části z nich tento proces přinesl. ER -
MORAVEC, Václav, Marína URBÁNIKOVÁ a Jaromír VOLEK. Žurnalisté ve stínu nedůvěry: K některým příčinám klesající důvěryhodnosti českých novinářů. In Dana Petranová, Juliána Mináriková, Dáša Mendelová. \textit{Megatrendy \&{} médiá 2016. Kritika v médiách, kritika médií II}. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016, s.~82-122. ISBN~978-80-8105-798-4.
|