IVANOVIČ, Mirjana, Stelios XINOGALOS, Tomáš PITNER a Miloš SAVIĆ. Technology enhanced learning in programming courses – international perspective. Education and Information Technologies. New York, NY, USA: Springer US, 2017, roč. 22, č. 6, s. 2981-3003. ISSN 1360-2357. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s10639-016-9565-y.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Technology enhanced learning in programming courses – international perspective
Název česky Technologická podpora výuky v kurzech programování - mezinárodní perspektiva
Autoři IVANOVIČ, Mirjana (688 Srbsko), Stelios XINOGALOS (300 Řecko), Tomáš PITNER (203 Česká republika, garant, domácí) a Miloš SAVIĆ (688 Srbsko).
Vydání Education and Information Technologies, New York, NY, USA, Springer US, 2017, 1360-2357.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/17:00095965
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Doi http://dx.doi.org/10.1007/s10639-016-9565-y
UT WoS 000416853900017
Klíčová slova česky teaching programming; introduction to programming
Klíčová slova anglicky teaching programming; introduction to programming
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 31. 5. 2022 17:32.
Anotace
In this paper, different aspects and experiences from objectoriented programming courses that are taught in three institutions from three different European countries are presented and compared. The emphasis is given on courses' syllabus, organization and methodology of teaching and ways and methods of evaluation of students' knowledge and programming skills. Aspects of technology enhanced learning and accompanying tools and services within these courses are briefly presented and summarized. In the last part of the paper the similarities and differences in delivering the programming courses in these three institutions are discussed.
Anotace česky
V tomto článku jsou prezentovány a porovnány aspekty a zkušenosti z kurzů objektově orientovaného programování, které jsou vyučovány na třech institucích v tří různých evropských zemích. Důraz je kladen na jejich osnovy, organizaci a metodiku výuky, jakož i způsoby a metody hodnocení znalostí studentů. Jsou zde rovněž stručně shrnuty aspekty technologicky podporované výuky a doprovodných nástrojů a služeb v rámci těchto kurzů. V poslední části práce jsou diskutovány podobnosti a rozdíly v programovacích kurzech těchto třech institucí.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 10:21