TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Connectivism and Teacher Constructivism in Science and Technology Education Focusing on Inquiry-based Science Education. In XVII IOSTE SYMPOSIUM. Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portugal. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Connectivism and Teacher Constructivism in Science and Technology Education Focusing on Inquiry-based Science Education
Název česky Konektivismus a učitelský konstruktivismus v přírodovědném a technickém vzdělávání se zaměřením na IBSE
Autoři TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ.
Vydání XVII IOSTE SYMPOSIUM. Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portugal, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky konektivismus; ICT; IBSE; přírodovědné a technické vzdělávání; učitelský konstruktivismus
Klíčová slova anglicky connectivism; ICT; inquiry-based science education; science and technology education; teacher constructivism
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 16. 12. 2016 16:47.
Anotace
This study presents the results of design-based research on the influence of connectivist factors on science and technology education, with an emphasis on teacher constructivism.
Anotace česky
Studie prezentuje výsledky konstrukčního výzkumu vlivu konektivistických faktorů na přírodovědné a technické vzdělávání, s důrazem na učitelský konstruktivismus.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 03:36