ČINČERA, Jan a Jakub HOLEC. Terénní výuka ve formálním vzdělávání. Envigogika. Univerzita Karlova, 2016, roč. 11, č. 2, s. 0-20, 20 s. ISSN 1802-3061. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/18023061.533. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1365175, author = {Činčera, Jan and Holec, Jakub}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.14712/18023061.533}, keywords = {Outdoor education; place-based education; school garden; community projects; field study; residential programs}, language = {cze}, issn = {1802-3061}, journal = {Envigogika}, title = {Terénní výuka ve formálním vzdělávání}, url = {http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/533/684}, volume = {11}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1365175 AU - Činčera, Jan - Holec, Jakub PY - 2016 TI - Terénní výuka ve formálním vzdělávání JF - Envigogika VL - 11 IS - 2 SP - 0-20 EP - 0-20 PB - Univerzita Karlova SN - 18023061 KW - Outdoor education KW - place-based education KW - school garden KW - community projects KW - field study KW - residential programs UR - http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/533/684 N2 - Text shrnuje výsledky více než 70 studií analyzujících dopady terénních programů formálního vzdělávání na žákovské znalosti, postoje, dovednosti, přesvědčení a chování. Objevili jsme převažující množství prací dokládající přínosy terénních programů a to jak v absolutním smyslu tak relativně v porovnání s programy v učebně. Nejdůležitější bariérou většího rozšíření terénní výuky se zdá být koncept terénní výuky zastávaný učiteli a vedením školy. V rámci studie doporučujeme „rozmazaný“ přístup, který by přirozeně propojoval výuku v učebně s výukou v terénu a maximalizoval tak její dopad na žáky. ER -
ČINČERA, Jan a Jakub HOLEC. Terénní výuka ve formálním vzdělávání. \textit{Envigogika}. Univerzita Karlova, 2016, roč.~11, č.~2, s.~0-20, 20 s. ISSN~1802-3061. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/18023061.533.
|