2016
Realizace inkluzivní edukace v České republice
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Realizace inkluzivní edukace v České republice
Název česky
Realizace inkluzvní edukace v České republice
Název anglicky
Implementation inkluzvní education in the Czech Republic
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Praha, Inkluzivní pedagogika, od s. 204-218, 15 s. 2016
Nakladatel
Portál
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00092698
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-262-1123-5
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; základní škola; střední škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky
inclusive education primary; school secondary school; pupils with special educational needs
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2017 11:03, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola popisuje přístupy českého školského systému v edukaci žáků v základním a středním školství. Vymezuje legislativu, systém vzdělávání v inkluzivním prostředí. Situaci dokresluje výzkum realizovaný v prostředí inkluzivní školy a akcentem na specifiku podpůrných opatření.
Anglicky
The chapter describes the approaches of the Czech education system in the education of pupils in primary and secondary education. defines the legislation, the system of education in inclusive settings. The situation is illustrated by research carried out in an environment of inclusive schools and an emphasis on the specifics of the support measures.