W 2017

Pracovní seminář k novému studijnímu oboru Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem

LOLLOK, Marek, Jana Marie TUŠKOVÁ, Milena ŠUBRTOVÁ a Hana SVOBODOVÁ

Základní údaje

Originální název

Pracovní seminář k novému studijnímu oboru Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem

Název anglicky

Workshop on the new study programme Czech Language and Literature with a focus on pupils with a different mother tongue

Autoři

LOLLOK, Marek (203 Česká republika, garant, domácí), Jana Marie TUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Milena ŠUBRTOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

60201 General language studies

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00096011

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

žáci s odlišným mateřským jazykem; žáci-cizinci; profesní příprava učitelů; český jazyk a literatura

Klíčová slova anglicky

pupils with a different mother tongue; learners-foreigners; teachers education and training; Czech language and literature
Změněno: 16. 3. 2018 14:04, doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Hlavním cílem pracovního semináře k novému studijnímu oboru Učitelství českého jazyka a literatury se zaměřením na žáky s odlišným mateřským jazykem byla výměna zkušeností mezi organizacemi zabývajícími se vzděláváním žáků s odlišným mateřským jazykem a Katedrou českého jazyka a literatury. Kromě Katedry českého jazyka a literatury, která představila uvedený studijní obor, se setkání zúčastnili zástupci META, o. p. s., Národního institutu pro další vzdělávání, ZŠ Staňkova a Jihomoravského regionálního centra na podporu integrace cizinců.

Anglicky

The main objective of the workshop on the new study programme Czech Language and Literature with a focus on pupils with a different mother tongue was to exchange experiences among organizations concerned with the education of pupils with a different mother tongue and the Department of Czech language and literature. In addition to the Department of Czech language and literature, which presented the new study programme, representatives of META, o. p. s., The National Institute for Further Education, Elementary School Staňkova and the South Moravian Regional Centre for Integration of Foreigners were involved.

Návaznosti

MUNI/A/1084/2016, interní kód MU
Název: Čtenářství a rozvíjení čtenářské gramotnosti v kontextu jazykové a literární komunikace
Investor: Masarykova univerzita, Čtenářství a rozvíjení čtenářské gramotnosti v kontextu jazykové a literární komunikace, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty