Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1367602, author = {Římánková, Anna}, article_location = {Olomouc}, article_number = {3}, keywords = {self-regulated learning and self-regulation skills; cheating; sex; secondary/high school pupils and students}, language = {cze}, issn = {1213-7758}, journal = {e-Pedagogium}, title = {Autoregulace jako faktor ovlivňující míru frekvence podvádění žáků}, volume = {2016}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1367602 AU - Římánková, Anna PY - 2016 TI - Autoregulace jako faktor ovlivňující míru frekvence podvádění žáků JF - e-Pedagogium VL - 2016 IS - 3 SP - 101-117 EP - 101-117 PB - Univerzita Palackého v Olomouci SN - 12137758 KW - self-regulated learning and self-regulation skills KW - cheating KW - sex KW - secondary/high school pupils and students N2 - Pojem autoregulace se stává důležitým pedagogicko-psychologickým tématem a jednotlivé autoregulační dovednosti či kompetence se postupně zařazují mezi klíčové pojmy vzdělávacích záměrů. Vysoká míra autoregulace u žáků však nemusí mít ve školním prostředí čistě pozitivní důsledky, což ukazuje tento příspěvek. Přináší zjištění, že některé autoregulační dovednosti navyšují míru frekvence určitých druhů žákovského podvádění. U daných vlivů se také projevily jisté rozdíly mezi muži a ženami. Výsledky byly stanoveny na základě kvantitativního dotazníkového šetření provedeného na náhodně vybraném vzorku 346 studentů brněnských středních škol. Rozdělení autoregulace a podvádění na jednotlivé dimenze, které umožnilo detailnější prozkoumání vlivu mezi těmito proměnnými, proběhlo prostřednictvím faktorové analýzy. ER -
ŘÍMÁNKOVÁ, Anna. Autoregulace jako faktor ovlivňující míru frekvence podvádění žáků. \textit{e-Pedagogium}. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, roč.~2016, č.~3, s.~101-117. ISSN~1213-7758.
|