NOVOTNÝ, Petr a Karla BRÜCKNEROVÁ. Typy mezigeneračního učení mezi učiteli. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Typy mezigeneračního učení mezi učiteli
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Karla BRÜCKNEROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00088560
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7394-596-1
Klíčová slova česky generace; mezigenerační učení; učitel; škola; profesní rozvoj; typologie
Klíčová slova anglicky generation; intergenerational learning; teacher; school; professional development; typologie
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 16:56.
Anotace
Cílem příspěvku je za použití mikroanalýzy situací mezigeneračního učení (dále MGU) vyvinout typologii MGU mezi učiteli a tím prohloubit porozumění individuálním situacím MGU a přispět k celostné interpretaci MGU mezi učiteli. Prezentovaná typologie rozlišuje čtyři typy MGU: přijímající, přetvářející, hledající a inspirující MGU. V závěru jsou diskutovány možné přínosy pohledu na MGU prostřednictvím typologie.
Návaznosti
GA13-07234S, projekt VaVNázev: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
Investor: Grantová agentura ČR, Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 22:58