ČINČERA, Jan, Kateřina JANČAŘÍKOVÁ, Tomáš MATĚJČEK, Miroslav LUPAČ, Petra ŠIMONOVÁ a Jan BARTOŠ. Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy
Název česky Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy
Název anglicky The guidelines for self-evaluation of school in the field of environmental education
Autoři ČINČERA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANČAŘÍKOVÁ (203 Česká republika), Tomáš MATĚJČEK (203 Česká republika), Miroslav LUPAČ (203 Česká republika), Petra ŠIMONOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan BARTOŠ (203 Česká republika).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/16:00093020
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova česky environmentální výchova; autoevaluace; školy; kvalita
Klíčová slova anglicky environmental education; self-evaluation; schools; quality
Technické parametry MŽP odbor 320, ing. Marta Ortová, marta.ortova@mzp.cz, tel. 267122113, 15.12.2016
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jan Činčera, Ph.D., učo 96852. Změněno: 19. 1. 2017 21:01.
Anotace
Metodika je určena pro autoevaluaci výuky environmentální výchovy na druhém stupni základních škol. Jejím cílem je poskytnout školám zpětnou vazbu, a zvýšit tak kvalitu realizované environmentální výchovy na školách. Její struktura vychází z doporučených očekávaných výstupů průřezového tématu environmentální výchova Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V rámci každé cílové oblasti stručně přibližuje aplikovaná teoretická východiska, definuje a vysvětluje kategorie kvality, které jsou předmětem autoevaluace, a nabízí možnost jednoduchého bodového ohodnocení školy.
Anotace anglicky
These guidelines are intended for teacher self-evaluation in the field of environmental education for grades 6 to 9. The aim of this self-evaluation is to provide feedback to schools so that they may improve the quality of their environmental education programs. It is structured in line with the Recommended Expected Outcomes for the Cross-Curricular Subject of Environmental Education, as contained in the Framework Education Program for Elementary Education. The guidelines briefly outline the theoretical basis for each target area, define and explain the assessment categories used in the self-evaluation, and offer a simple point-based school assessment.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 10:25