Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy
ČINČERA, Jan, Kateřina JANČAŘÍKOVÁ, Tomáš MATĚJČEK, Miroslav LUPAČ, Petra ŠIMONOVÁ a Jan BARTOŠ. Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy |
Název česky | Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy |
Název anglicky | The guidelines for self-evaluation of school in the field of environmental education |
Autoři | ČINČERA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANČAŘÍKOVÁ (203 Česká republika), Tomáš MATĚJČEK (203 Česká republika), Miroslav LUPAČ (203 Česká republika), Petra ŠIMONOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan BARTOŠ (203 Česká republika). |
Vydání | 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/16:00093020 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
Klíčová slova česky | environmentální výchova; autoevaluace; školy; kvalita |
Klíčová slova anglicky | environmental education; self-evaluation; schools; quality |
Technické parametry | MŽP odbor 320, ing. Marta Ortová, marta.ortova@mzp.cz, tel. 267122113, 15.12.2016 |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. PhDr. Jan Činčera, Ph.D., učo 96852. Změněno: 19. 1. 2017 21:01. |
Anotace |
---|
Metodika je určena pro autoevaluaci výuky environmentální výchovy na druhém stupni základních škol. Jejím cílem je poskytnout školám zpětnou vazbu, a zvýšit tak kvalitu realizované environmentální výchovy na školách. Její struktura vychází z doporučených očekávaných výstupů průřezového tématu environmentální výchova Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V rámci každé cílové oblasti stručně přibližuje aplikovaná teoretická východiska, definuje a vysvětluje kategorie kvality, které jsou předmětem autoevaluace, a nabízí možnost jednoduchého bodového ohodnocení školy. |
Anotace anglicky |
---|
These guidelines are intended for teacher self-evaluation in the field of environmental education for grades 6 to 9. The aim of this self-evaluation is to provide feedback to schools so that they may improve the quality of their environmental education programs. It is structured in line with the Recommended Expected Outcomes for the Cross-Curricular Subject of Environmental Education, as contained in the Framework Education Program for Elementary Education. The guidelines briefly outline the theoretical basis for each target area, define and explain the assessment categories used in the self-evaluation, and offer a simple point-based school assessment. |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 10:25