C 2016

Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem

JANÍK, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem

Název česky

Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem

Název anglicky

School on the roundabout

Autoři

JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, Vzdělávání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální souvislosti, od s. 163-178, 16 s. Pedagogika, 2016

Nakladatel

Karolinum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00088586

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-246-3558-3

Klíčová slova česky

škola; vzdělávání; kurikulární reforma

Klíčová slova anglicky

school; education; curriculum reform

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2017 14:59, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.

Anotace

V originále

V publikaci jsou analyzovány možnosti dalšího vývoje školské reformy v České republice. Je rozlišena reforma vstupová, procesová a výstupová a jsou diskutovány silné a slabé stránky.

Anglicky

In the book chapter possibilities of future developments of school reform in the Czech Republic are analysed. Distinction between input - process - output reform is outlined and its' pro and contra are discussed.

Návaznosti

GA15-05122S, projekt VaV
Název: Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy