2016
Cross-Linguistic Influence: The Potential of Pedagogical Translation in English Language Teaching
ŠAMALOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Cross-Linguistic Influence: The Potential of Pedagogical Translation in English Language Teaching
Název česky
Mezijazykový vliv: Potenciál didaktického překladu ve výuce anglického jazyka
Autoři
Vydání
13th Conference of the European Society for the Study of English, 2016
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Cross-linguistic influence, Pedagogical translation, English language teaching
Klíčová slova anglicky
Mezijazykový vliv, didaktický překlad, výuka anglického jazyka
Změněno: 22. 1. 2017 20:57, Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
V originále
The poster presentation dealt with the issue of cross-linguistic similarity in connection with the use of pedagogical translation in English language teaching. The key concept of interlingual identification and the subjectivity of this process was presented in relation to the results of a quasi-experiment which analysed the use of pedagogical translation in English language teaching.in English language teaching.
Česky
Posterová prezentace byla zaměřena na problematiku mezijazykového vlivu v souvislosti s užitím didaktického překladu ve výuce anglického jazyka. Klíčový koncept mezijazykové identifikace a subjektivity tohoto procesu byl prezentován v návaznosti na výsledky kvazi-experimentu, který analyzoval užití didaktického překladu ve výuce anglického jazyka.