TUŽILOVÁ, Petra. Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost
Název anglicky How elementary teachers perceive reading and reading literacy
Autoři TUŽILOVÁ, Petra.
Vydání XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky čtení;čtenářská gramotnost;četba;čtenářství;učitel;rodiče;dítě;komunikace;podpora
Klíčová slova anglicky reading;reading literacy;readership;books;teacher;parents;child;communication;support
Změnil Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 26. 1. 2017 18:15.
Anotace
Prezentace se zabývá oblastí čtenářství a čtenářské gramotnosti u žáků 4. ročníků ZŠ a přístupem učitelů k podpoře rodičů v rozvíjení těchto oblastí. Jsou zde shrnuty výsledky pilotního šetření ústně kladených dotazníků, ve kterých učitelé odpovídali na otázky vztahující se k jejich vlastnímu čtení a čtenářství, ke čtenářské gramotnosti ve výuce, přístupu ke čtení a četbě svých žáků a ke komunikaci a podpoře rodičů v oblasti četby a čtenářství jejich dětí.
Anotace anglicky
This slideshow deals with the area of reading and reading literacy in grade 4 of elementary school pupils and their teachers access in assisting parents during children development of these areas. It summarizes the results of the pilot survey of the orally-asked questionnaires in which teachers answered questions related to their own reading and readership, using the reading literacy in teaching, the access to reading and readership of their pupils, and communication and support of parents in the area of reading and readership of their children.
Návaznosti
MUNI/A/0941/2015, interní kód MUNázev: Čtenářství a čtenářská gramotnost žáků základní školy
Investor: Masarykova univerzita, Čtenářství a čtenářská gramotnost žáků základní školy, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 06:37