HANUŠ, Jiří a Veronika RODOVÁ. Živý obraz jako metoda výuky dějepisu. In Porozumět 20. století. první. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2016, s. 18-20.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Živý obraz jako metoda výuky dějepisu
Název anglicky Still Picture as Method of Teaching History
Autoři HANUŠ, Jiří a Veronika RODOVÁ.
Vydání první. Brno, Porozumět 20. století, od s. 18-20, 3 s. 2016.
Nakladatel Centrum pro studium demokracie a kultury
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky živý obraz; dramatická výchova; dějepis
Klíčová slova anglicky still picture; drama education; history
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 27. 2. 2017 13:22.
Anotace
Kapitola pojednává o možnostech využití živých obrazů při práci s historickými tématy 20. století a je doplněná fotografiemi práce účastníků dílny Porozumět 20. století.
Anotace anglicky
Chapter dedicated to possibilities of using still pictures while dealing with the history of 20th century with photos of participants of „ Understanding 20th Century“ workshop.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 16:14