Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in ...
PEŠKOVÁ, Karolína. Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken. In GeSuS-Tagung 2016. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken |
Název česky | Vizuální prostředky k podpoře porozumění textu v učebnicích němčiny jako cizího a druhého jazyka |
Autoři | PEŠKOVÁ, Karolína. |
Vydání | GeSuS-Tagung 2016, 2016. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | učebnice němčiny, němčina jako cizí jazyk, němčina jako druhý jazyk, podpora porozumění textu |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 26. 2. 2017 11:33. |
Anotace |
---|
Das Ziel des Beitrags war es zu feststellen, über welche Funktionen in Bezug auf den Text die ausgewählten Visualisierungen in heutigen DaZ/DaF-Lehrwerken für Kinder und Jugendliche verfügen. Anhand der Ergebnisse der Inhaltsanalyse soll der Beitrag auf mögliche Defizite im Bereich der landeskundlichen Visualisierungen in DaZ/DaF-Lehrwerken aufmerksam machen und neue Anregungen zur weiteren Forschung bieten. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0985/2015, interní kód MU | Název: Školní vzdělávání: Výzkum učebních podmínek, výukových metod, didaktických prostředků a kurikula (Akronym: SKOLA 2016) |
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: Výzkum učebních podmínek, výukových metod, didaktických prostředků a kurikula, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 13:30