PEŠKOVÁ, Karolína. Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken. In GeSuS-Tagung 2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Landeskundliche Visualisierungen als Mittel der Unterstützung vom Textverständnis in DaZ/DaF-Lehrwerken
Název česky Vizuální prostředky k podpoře porozumění textu v učebnicích němčiny jako cizího a druhého jazyka
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína.
Vydání GeSuS-Tagung 2016, 2016.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učebnice němčiny, němčina jako cizí jazyk, němčina jako druhý jazyk, podpora porozumění textu
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 26. 2. 2017 11:33.
Anotace
Das Ziel des Beitrags war es zu feststellen, über welche Funktionen in Bezug auf den Text die ausgewählten Visualisierungen in heutigen DaZ/DaF-Lehrwerken für Kinder und Jugendliche verfügen. Anhand der Ergebnisse der Inhaltsanalyse soll der Beitrag auf mögliche Defizite im Bereich der landeskundlichen Visualisierungen in DaZ/DaF-Lehrwerken aufmerksam machen und neue Anregungen zur weiteren Forschung bieten.
Návaznosti
MUNI/A/0985/2015, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: Výzkum učebních podmínek, výukových metod, didaktických prostředků a kurikula (Akronym: SKOLA 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: Výzkum učebních podmínek, výukových metod, didaktických prostředků a kurikula, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:46