ANDRÁŠIK, Tomáš, Petra FUKOVÁ, Marie CHVÁLOVÁ, Simona KALOVÁ, Tereza POTŮČKOVÁ, Martina HULEŠOVÁ, Blanka POJSLOVÁ, Jana VELIČKOVÁ, Petra CHLÁDKOVÁ, Markéta DENKSTEINOVÁ a Pavla JAHODOVÁ. Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 241 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, sv. 173. ISBN 978-80-210-8497-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum učení a vyučování cizích jazyků
Název česky Výzkum učení a vyučování cizích jazyků
Název anglicky Research on learning and teaching of foreign languages
Autoři ANDRÁŠIK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Petra FUKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Marie CHVÁLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Simona KALOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tereza POTŮČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martina HULEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí), Blanka POJSLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jana VELIČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra CHLÁDKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Markéta DENKSTEINOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Pavla JAHODOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1st ed. Brno, 241 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, sv. 173, 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093730
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8497-1
Klíčová slova česky didaktika cizích jazyků; učení a vyučování cizím jazykům; teoretický a empirický výzkum
Klíčová slova anglicky foreign language didactics; foreign language learning and teaching; theoretical and empirical research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 2. 2. 2018 11:16.
Anotace
Předložená odborná kniha nabízí hlubší vhled do konceptualizační i operacionalizační roviny výzkumu didaktiky cizích jazyků. Jsou zde v různé míře akcentovány specializační trendy této oborové didaktiky, které ji chápou jako epistemologickou analýzu oboru a jako ontogenezi didaktického myšlení, V publikaci jsou představeny přehledové, teoretické a metodologické texty, stejně jako texty empirického charakteru, které vycházejí z konkrétních výzkumných projektů realizovaných v rámci doktorského studijního programu Didaktika cizího jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, jenž se primárně zaměřuje na osvojování cizích jazyků v rámci formálního školního vzdělávání.
Anotace anglicky
The present monograph entitled Research on learning and teaching of foreign languages deals with the area of foreign language didactics and offers a new contribution to the discussion about the most prominent trends within the field. The book presents both theoretical and empirical studies which have been realized by the students of the doctoral study programme of Foreign Language Didactics at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno. Due to the interdisciplinary character of the fi eld, the topics covered within the monograph are diverse and reflect the most widely discussed issues within the area. Moreover, the book also adds to the contemporary efforts to achieve the emancipation of foreign language didactics as a full-fledged scientific discipline.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 08:55