SEDLÁKOVÁ, Markéta a Lenka GULOVÁ. Qualitative research, methods and analysis in education research. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Qualitative research, methods and analysis in education research
Název česky Kvalitativní výzkum, metody a analýza v pedagogickém výzkumu
Autoři SEDLÁKOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka GULOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00093760
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kvalitativní výzkum; typy analýzy; endogenní perspektiva; Ukrajina; kontext
Klíčová slova anglicky quality research; types of analysis; endogenous perspective; Ukraine; context
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 23. 3. 2017 22:16.
Anotace
The lecture was focused on the potential of qualitative research in pedagogy.The lectures were attended by 10 employees of the Research Institute.The main attention was paid to the types of qualitative analysis, the most discursive and visual methodology.During the lecture was presented selection of realized qualitative research in social pedagogy.
Anotace česky
Přednáška byla zaměřena na potenciál kvalitativního výzkumu v pedagogice. Přednášky se účastnilo 10 pracovníků výzkumného institutu.Hlavní zřetel byl brán na typy kvalitativních analýz, nejvíce pak diskurzivní a vizuální metodologie.Součástí přednášky bylo představení vybraných realizovaných kvalitativních výzkumů v sociální pedagogice.
Návaznosti
MUNI/A/1216/2015, interní kód MUNázev: Vybrané oblasti sociální pedagogiky v pozornosti začínajících výzkumníků
Investor: Masarykova univerzita, Vybrané oblasti sociální pedagogiky v pozornosti začínajících výzkumníků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:34