Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1374876, author = {Šindelková, Monika and Plucková, Irena and Málková, Alžběta}, booktitle = {Projektové vyučování v přírodovědných předmětech}, keywords = {Project-based learning; integrated thematic education; role of teacher; role of student; motivation}, language = {cze}, title = {Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?}, year = {2016} }
TY - CONF ID - 1374876 AU - Šindelková, Monika - Plucková, Irena - Málková, Alžběta PY - 2016 TI - Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? KW - Project-based learning KW - integrated thematic education KW - role of teacher KW - role of student KW - motivation N2 - Přednáška na konferenci: Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Zda je projektová výuka vhodnou metodou nebo lépe podle některých autorů formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující text ukazuje využití a zhodnocení projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem této výuky je jednak napravit mnohé mylné představy o projektové výuce a zároveň seznámit studenty přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ a Alžběta MÁLKOVÁ. Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? In \textit{Projektové vyučování v přírodovědných předmětech}. 2016.
|