2016
Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy
JANÍK, Tomáš, Vladislav MUŽÍK a Petr VLČEKZákladní údaje
Originální název
Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy
Název česky
Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy
Název anglicky
Implementig curricular reform in the Czech Republic: general issues in the light of Physical Education curriculum
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Vladislav MUŽÍK (203 Česká republika, domácí) a Petr VLČEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Banská Bystrica, Premeny školského kurikula: slovenská a česká skúsenosť, od s. 131-141, 11 s. Mimo ediční řadu, 2016
Nakladatel
Belianum
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00088749
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-557-1092-1
Klíčová slova česky
kurikulum; kurikulární reforma; tělesná výchova
Klíčová slova anglicky
curriculum; curricular reform; Physical Education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2017 14:53, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
V originále
V kapitole jsou analyzovány některé obecné problémy související s výzkumem implementace kurikulární reformy v České republice. Jedná se o zejména o problém kongruence, resp. implementační fidelity, jenž je ukazatelem završeného a věrného zavedení edukační změny do praxe. Na příkladu kurikula tělesné výchovy je vyloženo, s jakými problémy se v České republice tento proces potýkal.
Anglicky
The chapter deals with general challenges of research of curriculum reform implementation in the Czech Republic. The issues of congruence, resp. implementation fidelity as indicators of successful implementation of educational change are discussed. The situation in the Czech Republic is analysed based on examples from Physical Education curriculum documented.
Návaznosti
GA15-05122S, projekt VaV |
|