D 2016

Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers

BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona

Základní údaje

Originální název

Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers

Název česky

Dítě s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností z pohledu předškolních pedagogů

Vydání

1. vyd. Eisenstadt, Ph Publico. Impulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis 11, od s. 81-87, 7 s. 2016

Nakladatel

Pedagogische Hochschule Burgenland

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-85253-561-6

Klíčová slova česky

deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností; opožděný vývoj řeči; narušený vývoj řeči; předškolní pedagog; včasná diagnostika; komunikační strategie.

Klíčová slova anglicky

deficits in development of speech and language skills; delayed speech development; impaired speech development; preschool teacher; early diagnosis; communication strategies

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2017 14:31, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This text deals with the highly topical issue of interdisciplinary intervention for children with deficits in development of communication skills. The current task is to detect children at risk, detect delays in speech development and establish appropriate stimulation. The paper presents survey findings analyzing the attitudes of preschool teachers for children with deficits in development of communication skills.

Česky

Text se zabývá vysoce aktuální problematikou mezioborové intervence u dětí s deficity ve vývoji komunikační schopnosti. Aktuální otázkou je včasné podchycení rizikových dětí, odhalení opoždění ve vývoji řeči a nastolení odpovídající stimulace. V příspěvku jsou uvedeny závěry výzkumů analyzujících přístupy předškolních pedagogů k dětem s deficity ve vývoji komunikační schopnosti