B 2016

Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě poslední třetiny 20. století

CRHA, Bedřich, Michal KOŠUT, Marek SEDLÁČEK, Pavel ŠURANSKÝ, Alžběta HRBÁČOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě poslední třetiny 20. století

Název česky

Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě poslední třetiny 20. století

Název anglicky

The Attitudes of University Students in the Czech Republic to the Art Music of the Last One-Third of the 20th Century

Autoři

CRHA, Bedřich, Michal KOŠUT, Marek SEDLÁČEK, Pavel ŠURANSKÝ, Alžběta HRBÁČOVÁ, Ondřej MUSIL, Jaroslava RODIČOVÁ, Markéta SZENDIUCHOVÁ, Radka HLADILOVÁ, Lenka KUČEROVÁ, Terezie ČERTKOVÁ, Kateřina SCHŐNOVÁ, Marek OLBRZYMEK a František OSTRÝ

Vydání

1. vyd. Brno, 282 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-8442-1

Klíčová slova česky

vysokoškolský student; hudební preference; artificiální hudba; výzkum; hudební poslech; zvukový dotazník; identifikace

Klíčová slova anglicky

university student; music preferences; art music; research; music listening; sound questionnaire; identification

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2017 12:01, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

V předkládané monografii kolektiv autorů teoreticky reflektuje výsledky rozsáhlého sociologického empirického výzkumu (MUNI/A/0990/2015), který v roce 2016 provedl výzkumný tým Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Autoři textu zkoumají hudební preference artificiální hudby poslední třetiny 20. století u vysokoškolských studentů v České republice a tím uzavírají projekt výzkumu hudebnosti, které mapovaly široké spektrum problémů a efektivity všeobecné hudební výchovy v České republice na základních a středních školách. Navazují na provedené výzkumy v letech 2011–2015. (MUNI/A/0885/2011, MUNI/A/0711/2012, MUNI/A/1309/2014) při použití techniky zvukového online dotazníku.

Anglicky

In the presented monograph, authors theoretically reflect the results of an extensive empirical sociological research (MUNI/A/0990/2015), which a research team of the Department of Music at the Faculty of Education of Masaryk University conducted in Brno in 2016. The authors of the text examine the musical preferences of university students in the Czech Republic for artificial music of the last third of the 20th century, thus completing the project of the research of musicality which has mapped a wide spectrum of the problems and efficacy of general music education in the Czech Republic in primary and secondary schools. They expand on the research carried out in the years 2011–2015. (MUNI/A/0885/2011, MUNI/A/0711/2012, MUNI/A/1309/2014), using the technique of an online sound questionnaire.

Návaznosti

MUNI/A/0990/2015, interní kód MU
Název: Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k hudbě v období postmoderny, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty