VOJTOVÁ, Věra. Význam školského rámce institucionální výchovy pro naplňování edukačních potřeb dětí v riziku/s problémy/s poruchou chování. In Kachlík, P., Červenka, K., Vojtová, V. Inkluze jako cesta k předcházení rozvoji problémů v chování. 1. vyd. Brno: muni press, 2016, s. 133-144, 11 s. ISBN 978-80-210-8509-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam školského rámce institucionální výchovy pro naplňování edukačních potřeb dětí v riziku/s problémy/s poruchou chování
Název česky Význam školského rámce institucionální výchovy pro naplňování edukačních potřeb dětí v riziku/s problémy/s poruchou chování
Název anglicky Educational framework of residential care and its importance for meeting the needs of children at-risk/with behavior difficulties/disorders
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání 1. vyd. Brno, Inkluze jako cesta k předcházení rozvoji problémů v chování, od s. 133-144, 11 s. 2016.
Nakladatel muni press
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8509-1
Klíčová slova česky Institucionální výchova; děti v riziku; problémy chování; porucha chování; školský rámec; sociální rámec; mezioborová spolupráce.
Klíčová slova anglicky Residential care; at-risk children; behavior difficulties; behavior disorders; educational Framework; social Framework; inredisciplinary cooperation.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 14:46.
Anotace
Kritickou analýzou základních dokumentů podporujících myšlenku převodu zařízení ústavní a ochranné výchovy a preventivně výchovné péče a jejího uvedení do teoretických rámců současných přístupů k dětem v rizik, s problémy/poruchami chování dokládáme význam školského rámce institucionální výchovy pro naplňování edukačních potřeb této skupiny dětí.
Anotace anglicky
In this chapter we introducea critical analysis of the basic documents that supports the idea of the transfer of residential care. We've linked its outcomes to the theoretical frameworks of current approaches to at-risk children, children with behavioural difficultie/disorders. Our aim was to demonstrate the importance of the educational framework of these institutions for meeting the needs of the target group.
Návaznosti
MUNI/A/0989/2015, interní kód MUNázev: Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 17:53