Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1376905, author = {Buchtová, Veronika and Červenka, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluze jako cesta k předcházení rozvoje problémů v chování}, editor = {Petr Kachlík, Karel Červenka, Věra Vojtová}, keywords = {behavioural problems, emotional and behavioural disorders, the child at risk, kindergarten, alternative kindergarten, teacher, teacher attitudes, adaptation, preschool education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8509-1}, publisher = {Masarykova Univerzita}, title = {Postavení dítěte s problémy či poruchou emocí a chování v kolektivu třídy mateřské školy z pohledu pedagoga}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1376905 AU - Buchtová, Veronika - Červenka, Karel PY - 2016 TI - Postavení dítěte s problémy či poruchou emocí a chování v kolektivu třídy mateřské školy z pohledu pedagoga PB - Masarykova Univerzita CY - Brno SN - 9788021085091 KW - behavioural problems, emotional and behavioural disorders, the child at risk, kindergarten, alternative kindergarten, teacher, teacher attitudes, adaptation, preschool education N2 - Kapitola představuje vybraná zjištění výzkumné sondy zaměřené na prozkoumání postojů předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emocí a chování napříč spektrem programů mateřských škol. Nabízí náhled na práci předškolních pedagogů s problematickými dětmi v programu běžná i alternativní mateřská škola. Jednotlivá zjištění vychází z osobitých názorů pedagogů vybraných napříč spektrem programů mateřských škol a zaměřuje se především na postavení dítěte s problémy či poruchou emocí a chování v kolektivu třídy mateřské školy z pozice pedagog-dítě a kolektiv-dítě. ER -
BUCHTOVÁ, Veronika a Karel ČERVENKA. Postavení dítěte s problémy či poruchou emocí a chování v kolektivu třídy mateřské školy z pohledu pedagoga. In Petr Kachlík, Karel Červenka, Věra Vojtová. \textit{Inkluze jako cesta k předcházení rozvoje problémů v chování}. Brno: Masarykova Univerzita, 2016. ISBN~978-80-210-8509-1.
|