b 2016

Sebeobrana pro střední školy

VÍT, Michal a Zdenko REGULI

Základní údaje

Originální název

Sebeobrana pro střední školy

Název česky

Sebeobrana pro střední školy

Název anglicky

Self-defence for High Schools

Autoři

VÍT, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) a Zdenko REGULI (703 Slovensko)

Vydání

1. vyd. Brno, Elportál, 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14510/16:00096383

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-210-8542-8

ISSN

Klíčová slova česky

Tělesná výchova; úpoly; průpravné úpoly; sebeobrana

Klíčová slova anglicky

Physical education; combatives; preparatory combatives; self-defence

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2018 11:58, Mgr. Pavlína Roučová, DiS.

Anotace

V originále

Výuková publikace Sebeobrana pro střední školy prezentuje metodiku výuky sebeobrany založenou na využití úpolových her, je rozdělena do třech bloků, které respektují fáze motorického učení. První blok je zaměřen na průpravná cvičení vedoucí k rozvoji motorických schopností, druhý blok je určen k osvojení pohybových dovedností (obran proti různým útokům) a třetí blok obsahuje aplikaci dovedností v modelových sebeobranných situacích. Výuková pomůcka je určena především studentům předmětů FSpS:nk2075, np2075 Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově, nk2375, np2375 Teorie a didaktika úpolů ve školní tělesné výchově a bk2060, bp2060.

Anglicky

The textbook Self-defence for High Schools presents current methods of self-defence teaching based on combative games approach. The content is divided into three parts according to motor learning. The first part is aimed to preparatory exercises, the second part is aimed to deveope motor abilities (defences agains various atacks), the third part is focused on scenario training.