J 2017

Home bias in sport betting: Evidence from Czech betting market

STANĚK, Rostislav

Základní údaje

Originální název

Home bias in sport betting: Evidence from Czech betting market

Autoři

STANĚK, Rostislav (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Judgment and Decision Making, SOC JUDGMENT & DECISION MAKING, 2017, 1930-2975

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50202 Applied Economics, Econometrics

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Impakt faktor

Impact factor: 2.525

Kód RIV

RIV/00216224:14560/17:00096397

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

UT WoS

000398131600007

Klíčová slova anglicky

home bias; betting market; sentimental betting

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 1. 2024 13:19, Mgr. Pavlína Kurková

Anotace

V originále

In sport betting, bettors exhibit home bias when they tend to bet on their home team more often. The paper offers a straightforward method of empirical identification of the home bias in the real-world betting market. Using Czech betting data on the league and the national ice-hockey matches, the paper provides support for the existence of the home bias in the Czech betting market.

Návaznosti

MUNI/A/0932/2016, interní kód MU
Název: Experimentální výzkum rizikových a časových preferencí (Akronym: Experimentální výzkum rizikových a časových pref.)
Investor: Masarykova univerzita, Experimentální výzkum rizikových a časových preferencí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty

Přiložené soubory