2015
„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli
DOKULIL, MilošZákladní údaje
Originální název
„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli
Název česky
„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli
Název anglicky
The “Primary“ Focus Towards the Pupil‘S Health has Been Grounded in the Teacher
Autoři
DOKULIL, Miloš
Vydání
první. Brno, ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. od s. 44-54, 11 s. 2015
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00094057
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8139-0
Klíčová slova česky
inkluze; metylace; exponenciála (vědy); sebekontrola; vstřícnost; výkonnost (mechanicky); psychofyzické zdraví;
Klíčová slova anglicky
inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2017 09:49, prof. PhDr. Ing. Miloslav Dokulil, DrSc.
V originále
Prioritním cílem učitele není známkování žáků. Musí mít k žákům přátelský vztah. Problém je ale i vzájemný.
Anglicky
inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;
Návaznosti
| MUNI/A/0989/2015, interní kód MU |
|