D 2015

„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli

DOKULIL, Miloš

Základní údaje

Originální název

„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli

Název česky

„Primární“ těžiště ke zdraví žáka je v učiteli

Název anglicky

The “Primary“ Focus Towards the Pupil‘S Health has Been Grounded in the Teacher

Autoři

DOKULIL, Miloš

Vydání

první. Brno, ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. od s. 44-54, 11 s. 2015

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00094057

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8139-0

Klíčová slova česky

inkluze; metylace; exponenciála (vědy); sebekontrola; vstřícnost; výkonnost (mechanicky); psychofyzické zdraví;

Klíčová slova anglicky

inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2017 09:49, prof. PhDr. Ing. Miloslav Dokulil, DrSc.

Anotace

V originále

Prioritním cílem učitele není známkování žáků. Musí mít k žákům přátelský vztah. Problém je ale i vzájemný.

Anglicky

inclusion; methylation; exponential (of science); self-control; helpfulness; efficiency (mechanically); psychophysical health;

Návaznosti

MUNI/A/0989/2015, interní kód MU
Název: Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty