D 2016

Realizace terénní výuky očima učitelů

HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ a Darina MÍSAŘOVÁ

Základní údaje

Originální název

Realizace terénní výuky očima učitelů

Název anglicky

Implemantation of fieldwork teaching by view of teachers

Autoři

HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, garant, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Darina MÍSAŘOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Nitra, Geografické informácie 20(2), od s. 111-120, 10 s. 2016

Nakladatel

Katedra geografie a regionálneho rozvoja FPV UKF v Nitre

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00096433

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

UT WoS

000417354000009

Klíčová slova česky

terénní výuka; ŠVP; rozhovor; základní škola

Klíčová slova anglicky

fieldwork; school educational programme; interview; primary school

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2018 14:04, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Cílem příspěvku je konfrontovat výsledky analýzy ŠVP a pohledu učitelů na realizaci terénní výuky.

Anglicky

The aim of this paper is to confront the results of School educational programmes content analysis of model schools in relation to fieldwork and teachers´ views and approaches to implementing fieldwork. Anchoring of various forms of fieldwork in terms of time, space, subjects taught, forms and complex concept was analysed

Návaznosti

MUNI/A/0946/2015, interní kód MU
Název: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty