HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ a Darina MÍSAŘOVÁ. Realizace terénní výuky očima učitelů. Online. In Dubcová, A. Geografické informácie 20(2). Nitra: Katedra geografie a regionálneho rozvoja FPV UKF v Nitre, 2016. s. 111-120. ISSN 1337-9453. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17846/GI.2016.20.2.111-120. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Realizace terénní výuky očima učitelů
Název anglicky Implemantation of fieldwork teaching by view of teachers
Autoři HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, garant, domácí), Hana SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Darina MÍSAŘOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání Nitra, Geografické informácie 20(2), od s. 111-120, 10 s. 2016.
Nakladatel Katedra geografie a regionálneho rozvoja FPV UKF v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00096433
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1337-9453
Doi http://dx.doi.org/10.17846/GI.2016.20.2.111-120
UT WoS 000417354000009
Klíčová slova česky terénní výuka; ŠVP; rozhovor; základní škola
Klíčová slova anglicky fieldwork; school educational programme; interview; primary school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 14. 3. 2018 14:04.
Anotace
Cílem příspěvku je konfrontovat výsledky analýzy ŠVP a pohledu učitelů na realizaci terénní výuky.
Anotace anglicky
The aim of this paper is to confront the results of School educational programmes content analysis of model schools in relation to fieldwork and teachers´ views and approaches to implementing fieldwork. Anchoring of various forms of fieldwork in terms of time, space, subjects taught, forms and complex concept was analysed
Návaznosti
MUNI/A/0946/2015, interní kód MUNázev: Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie
Investor: Masarykova univerzita, Využívání terénní výuky na ZŠ jako specifické výukové strategie, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 13:02