Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1380758, author = {Šindelková, Monika and Plucková, Irena and Šmejkalová, Kateřina}, address = {Praha}, booktitle = {Projektové vyučování v přírodovědných předmětech}, edition = {první}, editor = {Martin Rusek, Dagmar Stárková, Iva B. Metelková}, keywords = {Integrated thematic instruction; project-based learning; socially disadvantaged pupils; primary school; science education.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-929-2}, pages = {209-214}, publisher = {Univerzita Karlova – Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie}, title = {Domácnost aneb svět v malém}, url = {http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf}, year = {2017} }
TY - JOUR ID - 1380758 AU - Šindelková, Monika - Plucková, Irena - Šmejkalová, Kateřina PY - 2017 TI - Domácnost aneb svět v malém PB - Univerzita Karlova – Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie CY - Praha SN - 9788072909292 KW - Integrated thematic instruction KW - project-based learning KW - socially disadvantaged pupils KW - primary school KW - science education. UR - http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf L2 - http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf N2 - Příspěvek se věnuje problematice integrované tematické výuky na základní škole. Představuje zpracování tématu Domácnost aneb svět v malém u žáků 1. stupně (konkrétně pátého ročníku ZŠ). V našem pojetí je integrovaná tematická výuka v těsném spojení s projektovou výukou. Hlavním cílem příspěvku je představit propojení tří prvků, a to homogenních skupin znevýhodněných žáků základní školy, integrované tematické výuky a integrace samotných žáků. Příspěvek obsahuje teoretická východiska a stručný popis aktivit připravených a realizovaných na téma Domácnost aneb svět v malém. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ a Kateřina ŠMEJKALOVÁ. Domácnost aneb svět v malém. Online. In Martin Rusek, Dagmar Stárková, Iva B. Metelková. \textit{Projektové vyučování v přírodovědných předmětech}. první. Praha: Univerzita Karlova – Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie, 2017, s.~209-214. ISBN~978-80-7290-929-2.
|