2017
VÝUKOVÁ OPORA PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLU – AUTOMATICKÉ VEDENÍ VLAKU
BENEŠ, MartinZákladní údaje
Originální název
VÝUKOVÁ OPORA PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLU – AUTOMATICKÉ VEDENÍ VLAKU
Název česky
VÝUKOVÁ OPORA PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLU – AUTOMATICKÉ VEDENÍ VLAKU
Název anglicky
TEACHING SUPPORT FOR ELEMENTARY SCHOOL - AUTOMATIC TRAIN MANAGEMENT
Autoři
BENEŠ, Martin
Vydání
1. vyd. Plzeň, Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2017, od s. 101-106, 6 s. 2017
Nakladatel
Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-261-0710-1
Klíčová slova česky
Učební pomůcka; výuková opora; železniční zabezpečení; model; vlak; žáci
Změněno: 26. 5. 2017 20:43, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Výuková opora pro základní školy – automatické vedení vlaku se zabývá vytvoření výukové opory v tištěné, multimediální formě doplněné fyzickým modelem. Výuková opora je vytvořena na základě distančních opor, kterou lze využít při prezenční výuce na základní škole. Práce se zaměřuje na vhodné vysvětlení železničního zabezpečení na železnici. Fyzický model vhodně doplňuje tištěnou a multimediální výukovou oporu. Práce je určena nejen pro vysvětlení samotného železničního zabezpečení, ale i k popularizaci a motivaci žáků pro obor technické výchovy.
Česky
Výuková opora pro základní školy – automatické vedení vlaku se zabývá vytvoření výukové opory v tištěné, multimediální formě doplněné fyzickým modelem. Výuková opora je vytvořena na základě distančních opor, kterou lze využít při prezenční výuce na základní škole. Práce se zaměřuje na vhodné vysvětlení železničního zabezpečení na železnici. Fyzický model vhodně doplňuje tištěnou a multimediální výukovou oporu. Práce je určena nejen pro vysvětlení samotného železničního zabezpečení, ale i k popularizaci a motivaci žáků pro obor technické výchovy.
Anglicky
Teaching Assist for Primary Schools - Automatic train management deals with the creation of a teaching support in a printed, multimedia form accompanied by a physical model. Teaching support is based on distance support, which can be used in full-time teaching at elementary school. The thesis focuses on an appropriate explanation of railway safety on the railway. The Physical Model appropriately complements printed and multimedia learning support. The thesis is intended not only for explanation of railway safety itself, but also for popularization and motivation of pupils in the field of technical education.