NAVRÁTILOVÁ, Jana. Jak žáci prožívají přechod ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy. 2017. vyd. Brno, Komenský: Masarykova univerzita, 2017, s. 13-17. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak žáci prožívají přechod ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy
Název česky Jak žáci prožívají přechod ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy
Název anglicky How the pupils experience the transition from grade four to grade five of primary school
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jana.
Vydání 2017. vyd. Brno, Komenský, od s. 13-17, 5 s. 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 0323-0449
Klíčová slova česky tranzice; základní škola; (ne)naplněná očekávání
Klíčová slova anglicky transition; primary school; (un)fullfiled expectations
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 31. 1. 2018 14:11.
Anotace
Text prezentuje vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na přechod žáků v rámci základní školy.
Anotace anglicky
The paper presents the results of research focus on transition of primary school pupils.
Návaznosti
MUNI/A/0960/2016, interní kód MUNázev: Procesy učení v různých sociálních prostředích
Investor: Masarykova univerzita, Procesy učení v různých sociálních prostředích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 21:15