POUČOVÁ, Marcela. La place des nouvelles technologies dans l’enseignement des langues à l’Université Masaryk. In Forum Heracles Prague 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název La place des nouvelles technologies dans l’enseignement des langues à l’Université Masaryk
Název česky The place of new technologies in language teaching at Masaryk University
Název anglicky Místo moderních technologií ve výuce jazyků na Masarykově univerzitě
Autoři POUČOVÁ, Marcela.
Vydání Forum Heracles Prague 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky new technologies; language teaching; e-learning
Klíčová slova anglicky moderní technologie; výuka jazyků; e-learning
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D., učo 5583. Změněno: 26. 7. 2017 15:08.
Anotace
Depuis le début du Millénaire, l'Université Masaryk aspire à introduire l'utilisation des nouvelles technologies à tous les niveaux de la vie universitaire. Actuellement, tout un inventaire d'outils pédagogiques (les cours e-learning, programmes d’apprentissage, webinaires, etc.) est disponible et à la portée de tous les enseignants et tous les étudiants. Quels sont les impacts de cette tendance dans l’enseignement des langues ? Suite à la présentation et l'analyse des différents projets effectués ces dernières années, notre contribution présente non seulement les possibilités pédagogiques mais aussi leurs résultats, c’est-à-dire les travaux des étudiants dans lesquels ils présentent leur vision de l’apprentissage et de l’enseignement des langues dans l’ère du numérique.
Anotace česky
Masarykova univerzita již od počátku milénia používá moderní počítačové technologie na všech úrovních univerzitního života. V současnosti mohou učitelé i studenti využívat celou řadu digitálních didaktických pomůcek (e-learningové kurzy, výukové počítačové programy, webináře, atd.). Příspěvěk se snaží zmapovat, jaké jsou dopady tohoto přístupu na výuku jazyků. Činí tak na základě analýzy různých projektů z posledních let a představuje nejen možnosti didaktického využití moderních technologií, ale i jejich výsledky, tzn. práce studentů, ve kterých tito představují svou vizi výuky jazyků v digitálním světě.
Anotace anglicky
Since the beginning of the Millennium, Masaryk University has been striving to introduce the use of new technologies at all levels of university life. Currently, an inventory of educational tools (e-learning courses, apprenticeship programs, webinars, etc.) is available and accessible to all teachers and students. What are the implications of this trend in language teaching? Following the presentation and analysis of the various projects carried out in recent years, our contribution presents not only the pedagogical possibilities but also their results, that is to say the work of the students in which they present their vision of learning And the teaching of languages in the digital age.
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 21:51