Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1386465, author = {Viktorin, Jan}, address = {Brno}, booktitle = {Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání.}, edition = {1. vydání}, editor = {Bočková, B., Vítková, M. et al}, keywords = {International Classification of Functioning Disability and Health; children; youth; body functions; body structures; activites; participation; environmental factors; personal factors}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8508-4}, pages = {71-77}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Využití mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež ve speciální pedagogice}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1386465 AU - Viktorin, Jan PY - 2016 TI - Využití mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež ve speciální pedagogice VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021085084 KW - International Classification of Functioning Disability and Health KW - children KW - youth KW - body functions KW - body structures KW - activites KW - participation KW - environmental factors KW - personal factors N2 - Kapitola se zaměřuje na Mezinárodní klasifikaci funkčních schopností, disability a zdraví (ICF, 2001) a srovnává ji s Mezinárodní klasifikací funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež (ICF-CY, 2007). Pojem postižení je v ICF chápán jako nadřazený pojmu omezení funkčních schopností člověka a je definován vždy v určitém sociálním kontextu. Cílem klasifikace je poskytnout jednotný a standardizovaný popisný nástroj pro hodnocení komplexního stavu člověka. ICF-CY nabízí koncepční rámec, společný jazyk a terminologii pro záznam problémů projevujících se v kojeneckém věku, dětství a dospívání. ER -
VIKTORIN, Jan. Využití mezinárodní klasifikace funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež ve speciální pedagogice (Using the International Classification of Functioning. Disability and Health for Children and Youth in Special Education). In Bočková, B., Vítková, M. et al. \textit{Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, p.~71-77. ISBN~978-80-210-8508-4.
|