2013
Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana, Josef TRNA, Eva TRNOVÁ, Marie VÍTKOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku
Název česky
Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku
Název anglicky
Gifted students and their teachers in Czech schools: focused on science and mathematics
Autoři
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana, Josef TRNA, Eva TRNOVÁ, Marie VÍTKOVÁ, Růžena BLAŽKOVÁ, Irena BUDÍNOVÁ, Jiřina NOVOTNÁ, Magdaléna NOVOTNÁ a Jan ŠŤÁVA
Vydání
1. vydání. Brno, 139 s. 354, 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky
nadání; přírodověda; matematika; česká škola
Klíčová slova anglicky
giftedness; science; mathematics; Czech school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 8. 2017 22:41, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Kniha je jedním z hlavních výstupů výzkumného projektu Vzdělávání žáků se speciálními potřebami v kontextu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Autoři jednotlivých kapitol prezentují své výzkumy aktuální perspektivy inkluze, inovačních metod výuky a motivace nadaných studentů v českých školách na pozadí výuky přírodovědy a matematiky.
Anglicky
The book is one of the core of the outcomes of the research project of Special Needs Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education (MSM0021622443). The authors of individual chapters provide current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|